Kadının dediği çok saçma, salıncak arkadan sallanır zaten, senelerdir salıncağa binerim hiçkimsenin beni önden salladığını hatırlamıyorum 😅 ben olsam orada çene yapacağına gel çocuğuna bak derdim. Benim kızım da 16 aylık, hamileyim 9 aylık az bir süreç kaldı, kendime olmuş gibi sinirlendim. 😒 geçen kızım da parkta birden koştu, kızın biri de boş salıncak sallıyordu gitti onun önüne salıncak çarpınca düştü yere, şimdi ben de çocuğa mı bağırayım? Benim kızıma garezi yok, kızım kendini attı öne o ne yapsın. Bu annelerin çocukları ileri de katil oluyor işte, evde nasıl bir şiddet var düşünemedim.