Merhaba kızlar az önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum size ve sinirden patlamak üzereyim ben iki gün sonra doğum yapacağım kızım doğacak Allahın izniyle oğlum da bir yaşında ve evde çok sıkıldı onu parka götürmek istedim Salıncağa koyup salladım onu salıncak önümde duruyordu bende sallıyordum. O esnada telefonum çaldı arayan ablamdı Doğumla ilgili birşey sordu cevap verdim kapatacaktım tam. Bi çocuk salıncağın önüne atladı ve salıncak çarptı. Anneside taaa uzaktan oturuyordu izliyordu. Tabi salıncak çarpınca hemen yanıma geldi başladı bana saymaya yok sen telefonla konuşuyorsun yok dikkat etmiyorsun yok niye arkadan sallıyorsun öne geçip sallaman lazım dedi. Kadın bildiğiniz üzerime yürüdü ya karnım burnumda iki gün kalmış doğuma kadın üstüme üstüme yürüdü bunları söylerken de. Neye uğradığı mı şaşırdım tabi ben de susmadım dedim ki oradan izlemekle olmuyor gelip çocuğunun yanında duracaksın dedim. Salıncak arkadan sallanmaz dedi öne geçip önden sallayacaksın dedi tamam dedim önden salladığım zaman ozaman da arkadan çarpsaydı. nasıl hem önden hem arkaya geçeceğim akıl var mantık var dedim kadınla tartışmaya girdim ben de . Senin elinde telefon var çocuğu sallıyorsun dedi dikkat etmen lazım dedi . Telefonla konuşurum da konuşurum size mi soracağım dedim ben oğlumu dikkat ediyorum gayette güzel doğru bir şekilde sallıyorum dedim sen çocuğunu dikkat et ta ilerden izlemekle olmaz dedim gelip çocuğunun başında duracaksın . Ya Allah aşkına bu benim suçum mu çocuğun suçu mu. kafayı yemek üzereyim kim haklı sizce. Hemen yanımda başka bir çocuk daha sallanıyordu hem de hızlı bir sürat le sallanıyordu dedim ki bakın çocuk da sallanıyor hemde benden daha çok hızlı sallanıyor dedim o olabilir çünkü o çocuk diyor Allah Allah dedim Ben çarpmasaydın böyle yanımdaki çocuk çarpacaktı dedim suç bir kere sizin çocuğunuz niye salıncağın önüne atıyor ki dedim. Kadın bildiğiniz üstüme yürüdü ya beni dövecekti resmen senin saçını başını yolarım dedi terket burayı dedi bana ben de dedim ki benim elim armut toplamıyor ben de senin saçını başını yolarım terbiyesiz dedim oradan bir baktım kadının annesi de geldi 2 kişi oldular resmen beni dövmeye kalktılar çocuğunu al git buradan dedi ben gitmiyorum dedim sen defol git dedim. oğlum da bir yaşında gözümün içine bakıyor hiç sesini etmiyordu ağlayarak eve geldim sizce kim haklı😭😭