Merhabalar aynı sorun bende de oldu. 2 tane et parçası tıpta adı polis diye geçiyor. Dikiş ipine tepki olarak çıkıyor. Doğum yaptıran doktoruma gitti. Uyuşturmadan 2 dakikada makasla kesti. Keserken hiç acı duymadım. 1 haftada iyileşti . Çok rahatladım. Çünkü işkilli anında acı ve kanama yapıyordu. Hiç korkmadan bir an önce aldırın rahatlatın korkulacak bir şey değil;)