Tuba84 doğumdan sonra 2.gunde başladım gebeliğin son ayında rahatsızlandım ilaç icin doğum yapmayı bekledim ağır panik atak anksiyete ve depresyon vardı çok şükür iyileştim sadece ilaç değil hormonlar düzelmesi kendimde uğraştım ve ilaç tabiki çok şükür diyorum başlamışım emzirmeme izin verdi doktorum kimi doktor izin de vermiyor ben kullanmasazsam yasayamama durumuna geldiigm icin mecburdum vicdan azabı yaşadım ama kaderimiz buymuş çocuğuna ilaç etki etmedi eser miktarda geçiyor sute bende çok arastiridm bebeğinde hicbir etkisini gormedim