Meraba anneler bayadir ben yokum kardeşimin düğün telasi var.anneme geldim oglum5 aylik da ek gidaya,geçti sebze meyve yedirdim.sizlerin nasıl gidiyor .ek gıda ürünler aldim .Bugün sabah ilk dis cikti annem oğlu mu cok sever o gordu 6 ayimiz yarin oluyor huysuz hic olmadi ama ateş olurmus sizin durumlar nasi bir sorayim