Sezeryan ile doğum yapalı tam 1 ay oldu Dün sağ tarafımdan cok az turuncu kan geldi Sağlık ocağında hemşire açılma var dedi dikkat et dedi eğer daha fazla açılırsa komle açıp tekrar yapistırır dedi çok korkuyorum 2 çocuğum var ve mecburen ayağa erken kalktım 15 gün sonra temizliğimi falan kendim yaptım Bu durumla karşılaşanlar yazabilir mi 🙏