Uzayan sarılığımız vardı doktorlar iki saati geçirme emzir diyorlardı bu yüzden en baştan beri hep 2 saatte en geç emziriypdrum ama şimdi sarılık geçti gibi bundan sonra da böyle mi devam etmeliyim acaba? Çnkü bazen bebeğim yeni uyumuş oluyor ben emzirecem diye uyandırıyorum. Hala uykudan uyandırmama gerek var mı