Kızlar 3 gündür vücut ağrım var tüm iç organlarım ağrı içinde. Burnum tıkalı tat almıyorum hiç bişeyden arada bi gıcık gibi öksürük var. Ateş yok şükür. Parol içiyorum bi nebze rahatlatıyor etkisi geçince başa sarıyorum. Bu arada geceleri sıcak diye camı açık ve üstüm açık yatıyorum üşüttüm mi yoksa korona mı oldum 😩😩 13 aylık bebeğim var hastaneye gitmeye test yaptırmaya dahii korkar oldum. Bu arada kaynanam da rahatsız oda benim gibi hastaneye gitti ilaç vermişler daha kendini iyi hissetmiyor. Bayramda hep beraberdik eltiim kaynanam eşlerimiz.. Kimsede başka böyle sıkıntı yok acaba üşüttük mü ☹️