zeynepzeze Merhaba kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı? Aslında alıştırma bardakları değil de pipetli daha uygun olur sanırım. 11 aylık bebeğim. Birde aventin büyüme bardağı hoşuma gitti bunu kullanan var mı?
Damlaugur Bunları bilmiyorum ama alıştırma bardağı olarak nuk güzel akitmiyor istersen bu tarz bardakların bir incele