Merhaba arkadaşlar, bebeğim 4 ay 28 günlük, bugün doktor kontrolüne gittik. 3 gün sonra kan damlasına, ondan 3 gün sonra da ek gıdaya başlamamı söyledi. Normalde yoğurt ile başlatırmış ancak alerjik durumu olduğundan yoğurdu en sona attık çorba ile başla dedi.
Patates havuc pirinc zeytinyagi ile corba yapip yedirecegim listeye gore. 3 gun kurali ile de porsiyonlari arttirarak gidecegim. Kagitta 1. Gun ⅓ cay bardagi, 2. Gun ⅔ cay bardagi, 3. Gun 1 cay bardagi yaziyor. Ama bu porsiyonlar cok fazla degil mi?
benim gibi doktoru sebze corbasi ile baslatan var mi?
Doktoru dinlemeyip 3 gun havuc 3 gun patates 3 gun kabak mi versem?
Doktor suya da gerek yok dedi.