BalkizimBaloglum2 Kullanan varmi acaba boynunda pişik var ne denediysem geçirmedi travazol kullanip gecti diyen varmi
Sevgilimmm BalkizimBaloglum2 hematen ya da Bepanthol merhem denediniz mi? Doktorum isilik olduğumuz içi bunu sürebilirsiniz dedi Travozol hiç duymadım bebeklerde .
Nenvarkuzum BalkizimBaloglum2 poposu için kullandım ama boynu için kullanmadım bilemedim geçmiş olsun üstte kalsın postunuz ☺️
Crndurukmrc BalkizimBaloglum2 boynuna değil ama poposuna her kötü pişik olduğu zaman kullanıyorum 1-2 güne hiçbişeyi kalmıyo.benim kurtarıcı ilacım resmen
Kusannesi BalkizimBaloglum2 benim poposunun pişiüini travazol bir günde geçirdi. Yanık dereceli bir pişikti
EmineAhlas Yüzü kolları sırtı heryeri aşırı derece pişik olmuştu doktorumuz travazol verdi duştan sonra incecik sürdüm krem gibi bol sürmüyorsun ince hemen iki günde geçti serin duş ile birlikte