Araseymen Rizeligelin 7 ay 11 günlük 7.ayinda anne dedi halada arada diyor şimdi dede ye taktı baba henüz yok 😅
Balannesi Rizeligelin 7 aylıkken bilinçli olarak meme diye ağlamaya başlamıştı 1 yaşında epey kelime söylüyordu 1 buçuk yaşında iyice ilerledi 2 yaşında şu an susmak bilmiyor 💆🏼♀️😂
Oykutosum Rizeligelin kızım 3 aylık doğduğu günden beri resmen anne diyerek ağlıyor 🥰🥰 hatta bazen diyorum ki bak anne kelimesini biliyorsun ilk baba dersen bozuşuruz🙈🧿🥰
Deletedmom513 tam hatırlamıyorum ama 8 aylıkken başladı 1 yaşında 7. 8 kelime biliyor sürekli konuşuyoruz
linayagmurum 3aylıkken ağlarken annne demişti 😂 şimdi 5ay 27 günlük sıkışınca ağladığında mızmız olduğunda söyler arada ama uzata uzata 😂 kimse inanmıyor sen öyle sanmışsın deniyor ama kanıtlarım var hatta eşimin çok zoruna gitmişti
Gamze3466 Rizeligelin 10 aylığız daha geçen haftalarda baba demeye başladı baba,hadi falan diyor anne daha yok 🤣
Maryhoney Bilinçli olarak ne zaman dediler bende bunu merak ediyorum 1 yaşından öncesi bilinçsiz bence