Önceden pek önemsemedim belki bezi geciktirdim de pişti cocuk derdim ama şimdi fark ediyorum ki bu 3 seferdir falan diş cıkarma dönemlerinde cocugum feci şekilde pişik oluyor altını sık değişsem bile aynı sonra geciyor bu arada asla mendille temizlemem Evde bulundurmam bile ne olursa olsun cesme de suyla yıkıyorum cocugumu tesadüf mü gerckten dişle mi ilgili blmyorum başına gelen bilen eden varmı siZlerinde mi böyle artık üzülüyorum cocuguma