Egeasaf20 biz 40 günlükken kestirdik hiç uyuşturmadan. Doktor zaten bağı kesmek uyuşturmak için yapacağımız iğne kadar acıtır dedi.ve zaten çok kısa sürede hemen kesti. Ve keser kesmez hemen bebeğimi sakinleştirmek ve gönlünü almak için de emzirdim. Hiç sıkıntı olmadı. Tabi bizim ki çok kalın bir dil bağı değildi doktor daha kalın ve büyük olanların bazen ameliyat bile gerektirdiğini söylemişti. Siz bilirsiniz ama bence başka bir doktora daha görünün. Eğer uyuşmadan anestezisiz ışlem oluyorsa ben onu tercih ederdim.