Canım bizim 3. Kez de topuk kanında tiroid değeri yüksek çıkmıştı. Önemli olan elden alınan kandaki tiroidmiş doktorumuz öyle söyledi. Eldekinde değer normaldi. Bizde çok sıkıntı çektik boş yere. Sıkma canını. Eğer tiroidse ve ilk kan tahlillerinde doktorunuz birşey demediyse sıkıntı yoktur. Yalnız sebebini nasıl bilmiyor ,o şaşırtıcı bilmesi gerekirdi.