Yeniann3 Kızlar dün değil evvelsi gün gündüz adet oldum. Biraz geldi yarınki sabaha kadar hiç gelmedi. Aynı şekilde dünde gece hiç gelmedi şu an geldi. Birden damlıyor. Ara ara oluyor yani. Böyle olması normal mi acaba bilmiyorum da 😒
Nurbanu91 Yeniann3 Canım benim kırkım çıktıktan sonra birkere oldum senin gibi az az sonra iki hafta sonra bir gün yine az az geldi daha sonra olmadım daha bebeğim 7.5 aylık karnım bu ara şiş ama henüz olmadim
Meryemihra12 Yeniann3 bende bir ay önce öyle oldu 1 hafta kesik kesik geldi bu ay aşırı çok geldi sağlık ocağı normal dedi
AyseTugba22 Yeniann3 yok normal adet oldum bende kuzenim böyle kesik kesik oluyordu sonra olmadı doktora falan gitti emzirdiği için bazı larında korurmuş sonra ilaç falan verdi düzene girdi bekleyin bakalım sizde
Mom39 Yeniann3 Benimde öyle olmuştu canım hatta ramazan ayında oldum ya olursa diye niyetlenmedim gündüz hiç gelmedi gece geldi azcık azcık 😒