Dkk Kızlar 2 aylık bebeğimin el ve ayakları terliyor aynı zamanda da buz gibi oluyor . Özellikle ayakları çok terliyor , başına gelen var mı neden olur ?
Momkids Dkk canım bende sıcaktan sanıyordum ama hareketten olduğunu farkettim bazen ayakları çok hareketleniyor o zaman ıslanıyor ayakları terden. Durgunken falan bakıyorum terlemiyor senin de o yüzden olabilir
Dkk Zehra1994 Momkids doktora sordunuz mu hiç ? 2.ay kontrolünde unutmuştum 3.aya daha çok var. Ekstra gitmek isteniyorum pandemiden dolayı 😓
Zehra1994 Dkk evet sordum hareketli bir bebek o yüzden terliyor ve yorulup durunca soğuk terleme yapar dedi