Perissmom 5 gün ilaç kullanmam lazım bebeğimi emzirmeyeceğim, buzluktaki sütlerden vereyim diyorum ama sütte buzluk kokusu oluyor çözülünce🤢 Siz ne yapıyorsunuz bu durumda?
Annemelekk İğrenç demir gibi kokuyo. Ben hepsini topladım attım. Kokan şeyi içiremem diye ama belkide yanlış yaptım. Eğer antibiyotik kullanıyosan ve doktora emziriyorum dediysen emzirebilirsin.
Perissmom Annemelekk yok canım başka bir ilaç kullıcam, doktor emzirme sağıp dök dedi. onca süt varken mama vermeyeyim diyordum ama dediğin gibi Demir kokuyo :(
Annemelekk Perissmom ama mamaya alışırsa mama ister hep nasıl olcak o öyle.🙄 başka bi çaresi yok mu ?
enguzelbekleyis Direk sağıp attıysanız demir kokar. Sagdiktan sonra biraz soğumasını bekleyin öyle buzluğa atın demir tadı kokusu olmuyor
Perissmom enguzelbekleyis sağıp buzdolabında bekletip koyuyordum dondurucuya ama 😓 nasıl vericem şimdi kokan sütü bilmiyorum 🤦🏻♀️