Mom93 Emzirme danismanim ferrum +3 önerdi en iyisi bu dedi doktorumuz çok ilgisiz doktor değişikliği yapacağım 4 aylık kontrolde kan ilacına dahi baslatmadi adama herşeyi ben söylüyorum sinir oldum siz hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz?
As1ioz Mom93 hayır canım memnunum sidefer kullanıyodum ama yine eksik cıkıyodu degerler ferrum iyi geldi bize
Mom93 As1ioz en iyisi o dedi digerleride guzelmis ama en iyisi ferrum dedi bende ferrum alicam bakalım
Aryemus_3 ozge3747 Kullanımı nasıl bende alacam dolapta galiba bekletiliyormus kilo başına göre mı damla sayısını veriyorsunuz
Damlaa92 dios_gokta merhabalar benim kızım 10 aylık bizde bu ilaca başladık daha doğrusu pek başlayamadık ne yaptıysam açmıyor ağzını ağlamaya başlıyor ağlarken de kitliyor ağzını🤦♀️ siz nasıl veriyor sunuz?
Gayebsra96 Mom93 bizim doktorumuz sidefer önerdi ona başladık suanlik 5 aylık olduk bir sıkıntı yok tadını seviyor hiç diliyle çıkarmıyor.
ozge3747 Aryemus_3 Evet içindeki tozla sıvıyı karıştırınca dolapta saklamanız gerekiyor. Kiloya göre damla veriliyor fakat damla sayısı değil damlalıktaki ml ye göre vereceksiniz. Bizim doktorumuz 6 kiloya 1 ml yle başlatmıştı. Şu an kızım 9 buçuk kilo hala 1 ml veriyoruz
Maryhoney Mom93 ben bebeğime hangisini versem karnını agritiyo napcam 1 yaşına geldi ve ben 5 aydır vermiyorum huzursuz oluyo diye