yigitalpinannesiii Bebeğim 4 ay aşısı olacak 4 gün sonra ishak sanki ama mama verdik indan mi unuttu mu bilmiyorum asi vurulur mu
Dunyamsensn2008 yigitalpinannesiii Soruyu tam anlamadım yani 4 gün sonra aşı olacak aşı olmalı mı diyorsunuz?Yani eğer öyle birşey olmasaydi bence her asırda sorarlardi ya.Birde mama değişimi filan yaptiysaniz alışana kadar ya ishal yada kabız olabiliyorlar.
yigitalpinannesiii Dunyamsensn2008 Aslında ilk defa mama verdik diyebilirim ishal oldu yani Günde 1 kere kaka yapardı şimdi üç dört kere yapıyor ve su gibi kakası bunu sorarlar biliyorum da hani yapalım derse yaptırmalı mıyım bilemedim