Nurcan1710 conformili dr um bana normal aptamile bir ölçü ekle dedi, o şekilde kullandım. Tadını beğenmiyormuş bebekler o yüzden karıştırıp verdim. Gerçekten ne gaz ne kabızlık kalmadı. 3 aylık olduk geçen hafta kontrolde artık bırakabilirsin conformili dedi. Kutu bitince bırakıcam umarım kabızlık ve gaz geri gelmez.