asyakusasya ben de burada durayım. Oğlum 10 aylık, üst dişleri de çıktığından beri ısırmıyor da sıkıştırarak emiyor yani sürekli ısırma halinde gibi. İki meme ucum da yara oldu ağlayarak emziriyorum resmen. Lansinoh kullanıyorum, doğumdan sonra işe yaramıştı ama şimdi yaramıyor. Oğlumu yine keyifle emzirmek istiyorum😔