Yenianne1 Kizlar oglumun neredeyse bir haftadir burnu tikanior surekli serum fizyolejik enjekte ediyorm surekli ama devsmli bir hirilti kaliyor. Dr gittik bu arada burnunu acik tut dedi ilac falan vermedi. Evde iyi glicek bisyler varmi fikir verin lütfen
mer_mer Yenianne1 bende burda durayımda bizimde öyle sürekli temizliyoruz sürekli tıkanıyor rahat uyuyamıyor 40 günlük daha 😔 doktor sadece serum fizyolojik verdi sıkıyoruz temizleniyor bi daha oluyor çocuğumda yoruldu bende 😪
Sineemmm2 Yenianne1 o hırıltıyı tam 5 ay çektik biz yeni yeni düzeldi serum fizyolojik kullanmaktan gına gelmişti oğlumla bana şükür şimdi kendiliğinden bitti 6 aylık olduk doktorda öyle demişti büyüyünce geçer dedi ilaç vermedi hiç
Yenianne1 Sineemmm2 ya ben bogaz agrisi falan yasadim ihlamurlarla hafif gecirdm bebege gecti normalde cok olmazdi bu kadar
nilosaydn Yenianne1 emdı zaman burnuda tıkalı oldu ıcın nefes alamıyo o yuzden emmek de ıstemez:( zamanla gecer ama ınsallah