SibelSaka ben aynı durumu yaşamadım ama dığumdan önce ne olur be biter diye bol bol okumuştum bununla ilgili. Az akışlı biberon bile olsa ona memeden rahat geliyordur, yorulmak istemiyordur. Yeni de doğum yapmışsınız sütünüz gelmişken memeye zorlayın bence. Tomrisin emzirme notları diye bir blog var, orada emzirme kampından bahsediyor, fırsat bulup okuyum faydalanacağınıza eminim.