Hanımlar Merhaba Bebeğim bir buçuk aylık bundan bir hafta önce ishal oldu Sonra geçti tekrar başladı Bir gün ishal oluyor bir gün olmuyor bir kakası ishalse bir kakası katı oluyor ve kaka sayısında azalma var acaba bu normal midir ve kakasında mukus var Doktor bunun ön sütü fazla aldığından olabileceğini söyledi Sizce bundan mıdır Teşekkür ederim benim gibi olan bunu yaşayan var mı