Hirarzu bizde Mersin’e gitmiştik ilk 1 hafta içinde aynı şekilde çıktı biz isiliktir dedik ılık suyla duş aldırdık Mersin çok nemli olduğu için üstünde hiçbşrsey bırakmadık sadece yatarken çıtçıtlı badi giydirdik bekledik ki düzelsin ama öyle olmadı günden güne iyice kötü olduk sağlık ocağına götürmek zorunda kaldım götürdük ki doktor isilik değil bu alerji izleri dedi ve alerji ilacı yazdı 4.gün ufak ufak geçti demem o ki 1 hafta içinde düzelmediyse alerji olması büyük ihtimal 🙄