NicoRobin Alya-kizim4 genelde günde 4 defa 8 damla olarak veriyorlar ama tabi dozunu doktorun ayarlaması daha iyi olur. İyi gelip gelmeme durumu da bebekten bebeğe değişkenlik gösterebiliyor
Hasibemelek Alya-kizim4 canım benim bebegımın gaz sorunu cok olmadığı ıcın hergun vermiyorum gazını ckaramadıgında 8 damla veriyorum doktorumuz ole syledı
Merve-HanifeDuru Kızım doğduğundan bu yana kullanıyorum sabahları 3 damla alıyor gazını başka damlatmıyorum ve çok memnunum şuan 4 ay 8 günlüğüz ☺️