Kızlar benim kızım Akşam 11 gibi yatıyor
gece 02:00 gibi uyanıyor
Emziriyorum tekrar uyuyor
4-5 gibi kalkıyor yine emziriyorum
06:00 da uyanıyor
Eşim memur hemşire yeni doğum yapmış ikizleri olan birisi gece her uyandığında emzirmesin alışmıştır bu yüzden uyanıyordur demiş 🤔🙄
Ne kadar doğrudur ? Sizler kaç kere gece uyanıp emziriyorsunuz benim bebegimin henüz sabit bir dr yok genel aşılar için sağlık ocağına gidip geldik bu konularda bilgisizim yani bebeği uyandığında pış pış yapıp uyutun demiş emzirmeye alısmasın gece demiş ne kadar doğrudur ?