Kızlar forumun ara kısmından uçak yolculuğu ile araştırma yaptım. Yeterli bilgileri edindim. Iniş ve kalkışlarda kulağı tıkanmasin diye emzirilmeliymiş. Sorum şu size emzik de versem olur mu? Kusan bir bebek ve emzirip sarsıntıdan kusabilir diye düşünüyorum. Emzik versem kulakları basınçtan etkilenir mi? Yada en iyisi emzirmek mi?