Oturduğumuz apartmanda korona çıktı. Sabah apartman whatsap grubunq yazmslar. Asansorler falan kapatldi. Ama dun asansoru kullandk. Esim sabah ise gitti. Suan cok korkuyrm…ya bizede bulastysa. Bulaşırsa kizim var 6 aylk bakacak kimse yok.ailem ynmda degil….of psikoljkmn cok kotym