Minnokkunannesi Benim bebeğim 25 günlük, 3 günlükken hastaneye gitmistik kontrole 2900 doğan bebeğim 3 günün sonunda 2500 e düşmüştü çok güzel emiyordu ama ilk anne olduğum için sütümün gelmediğini anlayamadım. 3 gün aç kalmış bebeğim. Doktorla görüştügümde emzirmeyi bırakma ama ara ara mama ver demişti, sütümün gelmesi için de elektrikli sağacak aldık. 1 hafta sağdığım sütle besledim kilo alımı düzeldi ve şuan göğsümden emiyor bunu deneyebilirsin canım ☺️🥰