Yusufunminikannesi Merhaba kızlar doktorum hippp combiotic önerdi ancak çok pahalı olduğu için gücümüz yetmiyor bende bebelac gold kullanmayı düşünüyorum memnun kalan var mı gaz yapar mi
laleninannesi Yusufunminikannesi 4.5 aylıkken başladım 7.5 aylık daha bir sorun yaşamadım severek içiyor
1prens_annesi Yusufunminikannesi ben bebeğimi onunla büyüttü canim suan 10 aylik hep mama yedi cok az anne sütü aldi ve ben cok memnun kaldim gaz cok az yapıyor ve sindirimi kolay uygun kilo da aldiriyor
Sevillia Bebeğim 2 aylık aşırı memnunuz. 3.500 dogdu 6000 kg olmuş boyda 62 cm. Gelişim iyi maşallah. Gazınıda çok rahat atıyor. Ama sab simplex damla ve biogaia kullanıyorum
Mora Bize de doktor onu önerdi ama aptamil kullanıyorum dediğiniz gibi çok çok pahalı bende düşünüyorum bebelac arkadaşlarımdan kullanan var çok memnunlar
Yusufunminikannesi Teşekkür ederim hepinize icimi rahatlattiniz hipp çok iyi bi marka organik ancak çok pahalı asiri
Masalikoo Benim kızımıda aptamil,hipp kabız ve gaz yaptı perişan oldu kızım dün bebelac gold denemeye karar verdim ve az önce kızım kakasını yaptı 😊fena mutluluk var üzerimde o yüzden,günlerce yapmayıp ıkınıp sıkılıyordu kızım