nyesim Ay merhaba o zaman 😇 Annem kullanıyordu benim yıllardır, seneler önce sıemensten almıştık, Alman markası sanırım, sonra daha iyi bir süpürge keşfedemedik, ben evlenirken kendime de aynısından aldım ve aşırı memnunum. Sadece bilirsiniz ki nilfisk halıyı tuttu mu kaldırmadan bırakmaz, o yüzden hamilelik döneminde kullanamadım ama şimdi tekrar kavuştuk birbirimize. Zaten nilfiskle süpürünce evi silmiyorum bile çünkü aynı silinmiş gibi yaparak toz bırakmıyor 😇