Perissmom Hlyaeyp joie mimzy lx aldım buradaki tavsiyelere uyup, çok memnun kaldım bebeğim 5 aylık rahatça oturdu. Daha mama yemiyor ama biz yemek yerken oturtuyorum duruyor rahat rahat.
cisemerihvenus Hlyaeyp Fiyat önemli değil diyorsunuz o yüzden kendi kullandığımı söylüyorum.🤭Bloom Fresco.🤤👌🏻Eğer daha uygun bir mama sandalyesi düşünürseniz kız kardeşim Peg Perego Tatami kullanıyor çok memnun.☺️
Boncugumm Sevillia cisemerihvenus Perissmom Mama sandalyesi ne kadar süre kullanılıyor ki acaba çok paralar dökmeye değiyor mu yani ben de ona göre alayım, 😀
Sevillia Joieler tam fiyat performans ürünü bence bakabilirsiniz. Ben indirimde aldım duruyo kenarda suan daha gecmedik😄
cisemerihvenus Boncugumm 10 aylık 4.aydan beri kullanıyorum kullanmaya da devam edeceğim bence büyük kolaylık.☺️👌🏻
Mora Bebeğim hareketli olduğu için çok pahalı bir şey almayayım ama kaliteli de olsun diyerek kiwi koala katlanır tekerlekli mama sandaliyesini aldım aşırı memnun kaldım tavsiye edebilirim