cisemerihvenus hayırlı olsun, isteyerek mi oldu azmış araları😂🙊 baston yoksa kabin boy olanlarından al bence büyük olana, küçüğünede travel daha rahat oluyo daha çok uyuyolar falan bastonda zor olur bence. Elele ranger var bizde 16 aylık hala kullanıyorm valla rahatta,şuan kabin boy almak istiyodm taşıması kolay olsun dye ama malum dışarıda avmye falanda gitmyorz o yüzden traveli kullanıyorum şuan 🙋🏼♀️