Aysl91 benim bebem rahat 4.ayına kadar hırıltılıydı. Emerken uyurken nefes almakla cebelleşiyormuş gibiydi Çocuk göğüse bile götürdüm bir sıkıntısı çıkmadı şükür.
doktor bazı bebeklerde 8.ayına kadar hırıltı olabiliyor demişti
sanırım yemek boruları küçük olduğu için fazla ses çıkıyor