Mommyishome Bebişim 13 günlük oldu, salonda yanımızda tutabileceğimiz ne alabiliriz acaba? Salıncaklar 3 aydan sonra kullanılıyormuş sanırım
Ikrazumra19 Mommyishome elektrik ana kucaklsri var hatta bende 2 taneydi biri hediye gelmisti satiyorum digerini hic kullanilmadi
Mommyishome Deletedmom896 Ikrazumra19 Brcylkn kullandığınız ve beğendiniz modelleri tavsiye ederseniz sevinirim
Deletedmom896 Mommyishome baby2go aldık pahalı Bişi alma bazen istemeyebiliyorlar şuan 4 aylık kullanmıyoruz istemiyor
Brcylkn Mommyishome benim bebeğim gazlı bir bebek ti titreşimli ve sallanan olduğu için ben bunu tercih ettim işime de yaradı şuan kilo sınırını aştığı için kullanmıyorum bozulur diye