Herşeyi her bebek aynı oranla aylarda yapmiyor ki. Otizm ise bambaşka birşey 2 yasa tanı zor konuyorken 2 aylık bebek için çok çok şüpheci bir yaklaşım olur.Biraz sakin olun, bebeğinizden büyük beklentilerle birşeyler yapmasını beklemeyin, doğal süresini kendi istediği gibi tamamlasin🌸