Merhaba anneler kızım 2745 kg doğdu, hastaneden çıktığımızda 2550 kg düşmüştü . 1 ay sonra 3.745 kg oldu 1 ayda 1 kilo almıştı.
- Ay 755 gram aldı bu ay yani 3 aylıkken 500 gram almış.
özetle 1. Ay 1 kilo
- Ay 755 gram
- Ay 500 gram
doktor çok az dedi besin alerjisi var yani şüpheleniyorlar test henüz yapılmadı oda etkiler ama böyle giderse mama dedi sütüm var ama 1 hafta 10 gündür emmiyor desem yeridir meme reddi yaşıyoruz her beslenmede olmasada günde 3-4 kez yapıyor bunu ne yapıcam hiç bilmiyorum ne olur akıl verin nasıl emzirmeliyim ne yapmalıyım farklı pozisyonlar deniyorum gene emmiyor en son artık çok yoruluyor memeyi tuttuğu an 3-5 dk emip uyuya kalıyor 😔😔 kilo alımı 500 gram kötümü 1 ay için ? 48 cm doğmuştu şuan 57 cm boyu boya gidiyor olamaz mı 😭😭