edasafbas Sezeryandan 3 gun sonra dus aldim zaten 2 gun hastanede kaldm dikislerin üzerindeki bandaj açılınca doktorum su geçirmeyen sprey sıkıştırmışti rahatca düş alayım diye hic sorun yasamadm yikandm dikis yerimi başka bi havluyla hafiften dokundum cektm bikac kere uzaktan fön makinasıyla kuruttum oldu bitti