annesininaslani Kızlar vox özelliğini kullanıyor musunuz bizim ki çok geç devreye giriyor hatta ben normal ses tonunda konuşuyorum telsizin yanında devreye girmiyor bir de vox açık olmadan telsizden hafif bir ses geliyor mu siz de de