[silindi] Kızlar merhaba 5 aylık oğlum var çok şükür sağlığımız yerinde ama bazen düşünüyorum allah korusun ya coronaya yakalanırsa bebeğim bi şekilde ona bulaşırsa.. hiç duydunuzmu bi yerden bebeklerde ağırmı oluyor bu süreç yoksa hafifmi atlatıyolar
Ikrazumra19 [silindi] dun okumustum antalyada 28 gunluk bebek ailesi ile hastanede yatiyordu ama sanirim 3 aydan buyuk bebeklerde agir olmuyormus ama ne kadar dogru bilmiyorum🤷♀️
zeyno4646 [silindi] Dört aylık bebeğin covid olduğunu duydum belirtisi ateşti duyduğum kadarıyla ağır olduğunu duymadım o bebeğin
paputmoms [silindi] benim arkadaşım eşi ve altı aylık bebeği yakalanmıştı hastanede yattılar bir süre bebeğin kolunda sürekli serum varmış serum yoluyla ilaç vermişler ama hani altı aydan küçük bebeklere ilaç tedavisi uygulanıyor mu uygulanmıyor mu bilmiyorum burada bir kaç kişi okudum anne sütü koruyormuş galiba yani yakalansa bile daha hafif atlatıyor muş bebekler hatta anneler maske takıp bebeklerini emzirebiliyorlarmış
paputmoms [silindi] O altı aylık bebeğin belirtisi de hırıltılı öksürük huysuzluk ve ateşmiş sadece 1-2 gün çok huysuzlanmış onun haricindeki günlerde çok huysuzlanmamış aşırı ağırlaşmamış
Elifhanim [silindi] bnm arkadasm esi kndi bide 2.5 aylik bebegi yeni yakalndilar bebegnde haff ates oluomus sadece arada ama kndinin brz skntili gecio