Yeniann3 Bebeklerde reflü çok sık görülüyo canım. Bizde de vardı kusma, 6,5 aylık oldu çok çok azaldı. Emzirdikten sonra kucağında dik pozisyonda tut bir süre, gazı da çıkar hem. Kilo alımı yerindeyse çok dert etme. Çok da zorlarsa doktor Bi muayene etsin, ilaç falan veriyorlar sanırım. İşe yarar mı bilmem.