Anneolmak_ hanımefendi, kadın postu açmış kimseyede cevap vermemiş, aradan 15 gün geçmiş ve bir anne 140 kilo olduğunu çok zor durumda olduğunu çok hafif uygun bebek arabası aradığını yazmış, bende etiketlediğim kişide 3 kilo ağırlığında olan bebek arabası aklımda kaldığı için, kadın da 15 gün kimseye cevap vermediği için kişiye öneride bulundum yardımcı olabilmek adına. Ki her 2.el postunda insanlar birbirlerini etiketleyerek yardımcı olmaya çalışıyor siz sanırım buralarda pek takılmıyosunuz olan bitenden haberiniz yok. Bunlar gayet normal şeyler ve kul hakkı vs hiç bişey yok ortada. Postu açan kişiyle de başka postta konuşup ettik hiç bir problem yok. Benim anlam veremediğim sizi niye bu kadar ilgilendirdiği