Sueda2929 Bebegim 4 aylik ama normalde 2 bucuk aylik 1 bucuk ay erken dogdu. İsmini soyledgmzde donup bakmior erken mi acaba goz temasi kuruor basini bazen cevirior ama seslenince bakmior premature oldgu icin gelisimi hakkinda saglikli dusunemiorm
Efemm Sueda2929 sıkıntı yapma annesi herseyın zamanı var bende onu bunu yapsın dıye bekliyordum hersey zamanla olur
Deletedmom348 Sueda2929 Daha erken canım. İsmine bakmaz ama ne taraftan ses geliyorsa dönüp bakar. İsmine dönüp bakması genelde 6 aydan sonra olanda var. 8. Ayda da anca ismine dönüp bakanlarda. İçin rahat etsin. Şuan endişe edeceğin bir konu yok. Göz kontağı kuruyorsa ve ses nerden gelip yöneliyorsa sorun yok.
Hayatadair Sueda2929 bu yüzden gecen hafta bebeğimi hastaneye götürdüm bebeğim 4 aylık doktorumun söylediği daha cok erken göz teması varsa korkma dedi takip ediyorsa tamam mış
FatmaKrbkl Benim bebeğim de prematüre doğdu 3 ay erkenden😏 halen eve gelmedi qma geldiğinde gelişiminş takip ederken düzeltilmiş ayına göre tqkip ediliyormuş, şuanda iki buçuk aylık bebeklerin gelişim tablosuyla karşılaştırıp fikir edinebilirsiniz
Sueda2929 Deletedmom348 sese bakio ama bulamio canm nerden geldigini gozleriyle ariyor ama kafasini nadir cevirior sesin geldigi yone mesela benim sesimi duyunca ariyor ama bulamior nerden geldigini
amineerva Sueda2929 çok normal düzeltilmiş ayına göre bakın. Benim kızım 4 aylık o bile bazen odanın bir ucundaysam arar ama bulamaz. Araması iyi bir şey üzülme annesi gayet normal siz dört ayı takip etmeyin ki 4. Ayda da ismine bakmıyor
Sueda2929 amineerva bazilari niye bakmio ismini soyleyince felan diyince birden icime suphe dustu canm
Sueda2929 Hayatadair takip edior ama seslenince yada ses cikarinca sesin geldigi yonu bulamior ariyor sadece
Bebisveannis Sueda2929 benim kızım da dört aylık evet sesin nereden geldiğini anlamiyor daha ama çok küçükler ki daha 💜
Sueda2929 Deletedmom348 canm premature bebek gelisimini nereden takip edebilirim acaba bi bilgin varmi
Deletedmom348 Sueda2929 Motor gelişim becerileri açısından mı? Birçok kitap var canım aslında. Hepsini tam anlamıyla bir kitapta bulmak zor.