5 bucuk aylık bebegim var dört gün önce enfeksiyon kapmış Boğazları‘ndan bir dünya test yapıldı çoğu normal çıktı bogazi yara olmus üç tane iğne vermişti doktor ikisini vuruldu bir de antibiyotik vermişti bugün kalktığımda çocuğun yüzünde kollarında boynunda ensesinde minik minik isirik tarzında yaralar gördüm Ve akşam poposuna büyük bir şekilde pişik gördüm. Doğduğundan beri ilk defa böyle bir şeye şahit oldum kullandığım ilaçlar da şunlar FLAGYL ŞURUP ve EQİCEFT İĞNE. Daha önce bunları kullanıp başına mı böyle bir şey gelen var mı acaba