Merhaba anneler
4 bucuk aylık bebegim var sağlık ocagı kan damlası verdi 3 gündür kakasını yapamıyor gece uykuları kısaldı içeriğine baktıgımda 2 cesit paraben oldugunu gördüm ilacı tekrar birıkmayı düşünüyorum iki haftaya özel doktora götürücem tekrar sizler dede böyle bir sorun yaşayan var mı acaba nasıl çözüm buldunuz