Merhaba anneler ya bebeğim 17 günlük ben hala bir duzen oturtamadım sariligimiz var normalde 2 3 saatte 1 emzirmem gerekli 2 öğünden 1 inde mama takviyesi yapmam lazım ama bebeğimi uyandırana kadar 1 saat geçiyor oluyor sana öğünler arasi 3 4 saat bebeğim mememi tutamıyor silikon ile emziriyorum tam boşaltamıyor sanırım hemen memede uyuyor 10 dk emerse emiyor 2.memeye geçip bide mama takviyesi yapmak hayal oluyor hep uyarıyorum topuklarini sıkıyorum çimdiriyorum hatta ama bana mısın demiyor sonra gazını çıkarma Faslı gazlı bir bebek zor çıkıyor hadi diyorum göğüsüm tam bosalmadigi için sağım yapıyım onunla geçiyor zaman saate bı bakıyorum zaten emzirme zamanı gelmiş ama ben sagmis oluyorum çok düzensiz herşey nasıl yapicam bilmiyorum bazen çıldırma noktasına geliyorum 😔😔