Araseymen Selinn22234 canım ben malimusavirimle görüşerek her rapor bitiminde aydan aya paramı almıştım toplamda 10 milyar aldım 3.5 aya bölündü her ay belli miktarda yatmıştı
Meleginmetesi Selinn22234 ilk dört haftanın raporunun doğum yaptıktan bir hafta sonra aldım. Son dört haftanın raporu bir ay geç yatmıştı ama iş yeriyl yada şu anda SGK nin yoğunluğundan dolayı olabilir. Toplamda 11.500 aldım.
cnsb Selinn22234 doğumdan 10 gün sonra 784 TL aldım. 170 i aradım iş yerinin onaylaması gerekiyormuş raporu toplu mu alacaksın ay ay mi alacaksin diye iş yeri böle birşey demedi bana bı arayıp sorcam.
Selinn22234 Meleginmetesi yarım aldım 4000 tl dogumdan 1 hafta sonra yattı raporum cuma bitti kalanı ne zaman alabilirim diye Merak etmiştim çok tesekkurler
Selinn22234 cnsb benimde bilgim yok doğum öncesini ayrı ayrı 2 kerede aldım kalanını nasıl alırım bilmiyorum raporun bitti ama en kısa sürede yatar
Havvana Selinn22234 merhaba nasıl başvuru yapılıyor bu yardıma benim bilgim yokta.Bilgi verir misininz?
tugcebes Selinn22234 parça parça almıştım ilk önce doğum öncesi paranızı alıyorsunuz PTTden rapor bitiş tarihinden sonra da doğum sonrası izin paranızı alıyorsunuz ☺️