Merhaba arkadaşlar
bugün oğlumu hastaneye götürdüm çok kustuğu için ama doktor muayene ederken 1 yaşına kadar yumurtalıklarının inmesi lazım dedi ve bunun içinde ultrason istedi eğer inmiyorsa ameliyat olması gerekiyormuş dedi bu sorunu yaşayan var mı aramızda ?